perut mengeras

hari ni bangun tido perasan perut bawah (perut atas lemak i tahu) mengeras. masa baring sangat terasa keras. bila bangun rasa tegang tapi tak keras sangat.

adakah angin?? sebab i puasa hari ni. tapi tak rasa perut tak selesa or kembung pon. tak sakit jugak.

kenapa yer?

bila perut start mengeras ek? 14 minggu ++ dah keras ke?

You Might Also Like

9 comments

  1. ada kala mengeras kot. aku pun tatau takde pengalaman. tp ada la dgr cite org. kalau ko was2 better ko pergi jumpa doc.

    ReplyDelete
  2. huhu..baby kot dok keraskan badan..hehe..akak pun hampir lupa, time bila perut mengeras..baru skali peknen kan..^_^

    take care ye..

    ReplyDelete
  3. salam ziarah.... 14 weeks? mungkin sbb ada movement, kalu tak krem, ok ler tu :)

    ReplyDelete
  4. alamak susah nak komen ni sbb takde pengalaman hehe

    ReplyDelete
  5. kwn i ckp tu tandanya anak nak membesar..

    ReplyDelete
  6. sbb makan durian kot...hehe sab dl tiap kali mkn durian,baby dlm perut confirm mengeras smpai ssh nk tido..mak sab ckp baby panas lar tue,x suke mak nye makan durian...

    tp mmg btl,tiap kali sab mkn durian,x byk pun 2-3 ulas jer,baby dlm perut mesti mengeras..

    ReplyDelete
  7. no experience.tp kwn2 pnh ckp psl perut mengeras.tak sure seawal bp mgu.

    ReplyDelete
  8. baby la tuh. tak lama lagi bole la rasa baby gerak2 lak. memula terkejut lama2 rasa seronok jek tgk perut senget2 :)

    ReplyDelete
  9. info tentang perut kembung di SIHAT SELALU - Masalah Perut Kembung

    ReplyDelete