tengok la walid anak dara awak

maryam baik ni. tengah main sorang-sorang. dia kalau baik main sorang-sorang tu maknanya tengah buat projek rahsia lah tu. dah selesai projek nanti pandai lah dia berbunyi suruh basuh.

Photobucket
nak pergi kat ummi..nak pergi kat ummi

Photobucket
bantal ni senang jer nak panjat

Photobucket
woahhh..tinggi nye katil. kalau jatuh nanti sakit

Photobucket
yeay dapat tangan ummi~

Photobucket
nak buat ape eh ngan tangan ummi?

Photobucket
try makan lah. *ngap*

Photobucket
tak sedap!

Photobucket
look at me ummi~

Photobucket
cak!

Photobucket
tali kat bantal menarik lah

Photobucket
i am sleepyyy

Photobucket
ummi nak nenen

Photobucket
sleepy sangat dah ni

Photobucket
eh. camera ummi best jugak ni nak jilat-jilat

You Might Also Like

5 comments

  1. hahaha comellah maryam .. tak pakai baju nampak sangat ke gebuannye tu hihi

    ReplyDelete
  2. maryam...kamu sungguh indah tau!

    ReplyDelete
  3. maryam..u r so adorable..meh jadi anak angkat auntie nak..nanti lagi gebu...hihi

    ReplyDelete
  4. ade 2-3 keping gmbr i takleh view..sentapsss sebab i nak lepas rindu tgk maryam ni;)

    ReplyDelete